مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 19:202023-07-29بين الملل

پوتین : مقامات کی یف تمام توافقات قبلی را کنار گذاشتند


پس از عقب نشینی نیروهای ما از نزدیکی کی یف - و از ما خواسته شد که این کار را انجام دهیم تا شرایط برای انعقاد یک توافق نهایی فراهم شود؛ - اما مقامات کی یف تمام توافقات قبلی را کنار گذاشتند.

رییس جمهوری روسیه روز جمعه تاکید کرد، کشورش اینکه کشورهای غربی اوکراین را به عضویت ناتو بکشانند را نمی پذیرد، زیرا این یک تهدید امنیتی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک؛ ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در دیدار با رهبران آفریقا در مورد اوکراین در سن پترزبورگ گفت: این را همه نمی دانند؛ اما ما به خوبی می دانیم که کی یف در زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی استقلال خود را بر اساس اعلامیه استقلال به دست آورد و در این اعلامیه سیاه و سفید نوشته شده بود که اوکراین یک کشور بی طرف است.

اینکه چرا غرب شروع به کشاندن اوکراین به ناتو کرد، کاملاً برای ما روشن نیست و از نظر مسکو، این دقیقاً همان تهدید اساسی برای منافع روسیه است.

  پوتین با اشاره به اینکه قبلاً پیش نویس پیمان صلح مورد توافق قرار گرفته است ، تکرار کرد: ما همیشه علناً گفته ایم که آماده مذاکره هستیم.

  وی گفت: اما پس از عقب نشینی نیروهای ما از نزدیکی کی یف - و از ما خواسته شد که این کار را انجام دهیم تا شرایط برای انعقاد یک توافق نهایی فراهم شود؛ اما مقامات کی یف تمام توافقات قبلی را کنار گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین : مقامات کی یف تمام توافقات قبلی را کنار گذاشتند

پوتین : مقامات کی یف تمام توافقات قبلی را کنار گذاشتند