مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-21اقتصادي

معرفی اردبیل به عنوان «استان سبز» تا پایان امسال


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تا آخر امسال استان اردبیل به استان سبز در کشور تبدیل شده و معرفی آن را شاهد خواهیم بود.

- سید سعید سید متین در گفت و گو با خبرنگار مهر ، از افتتاح عملیات گازرسانی به 35 روستا در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: بیش از 98 درصد روستانشینان استان از نعمت گاز بهره مند شده و صد درصد ساکنان شهر نیز از این نعمت استفاده می کنند.

وی به صعب العبور بودن برخی از مناطق و ضرورت توسعه راه ها و انتقال خطوط گاز را یادآور شد و گفت: ما به شکل بزرگراهی در حوزه گازرسانی عمل می کنیم و سعی ما بر این است تا در کنار توسعه استان در حوزه راه و سایر زیرساخت ها، گاز و انرژی مورد نیاز مردم را به شکل پاک و ایمن تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: 75 درصد سبد انرژی وابسته به گاز است و ما در استان اردبیل 550 هزار مشترک گاز داریم که بیش از 500 هزار مشترک خانگی بوده و 93 درصد گاز استان در بخش خانگی مصرف می شود.

سید متین خط قرمز شرکت ملی گاز را تأمین گاز خانگی و تجاری اعلام کرد و ادامه داد: در کنار تأمین گاز مشترکان خانگی، ما تلاشمان بر این است تا گاز صنایع و واحدهای گلخانه ای را نیز تأمین کنیم که در این زمینه به 550 متر مکعب نیاز گازی روزانه احتیاج داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اردبیل به عنوان «استان سبز» تا پایان امسال

معرفی اردبیل به عنوان «استان سبز» تا پایان امسال