مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 06:252023-08-12پزشكي

واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به پزشکان دانه درشت ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اکثریت پزشکان افراد خدومی هستند ولی عین همه رشته ها افرادی هستند که افراد غیراخلاقی دارند و ما هم از آنها رضایت نداریم و با آنها برخورد می کنیم.

- بهمن نقی پور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پاسخ به سئوال فارس در تبریز مبنی بر اینکه بیمارستان های شهرستان های استان وضعیت مناسب از نظر بهداشتی و وجود متخصص ندارند و این موجب ایجاد گلایه در بین اهالی شده است، اظهار کرد: شما می توانید با مراجعه به معاونت درمان لیست پزشکان متخصص در زمان قبل از این دولت و بعد از این دولت را بگیرید و شاهد این باشید که تعداد متخصصان بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی در پاسخ به سئوال فارس در مورد پزشکان دانه درشت گفت: اکثریت پزشکان افراد خدومی هستند ولی عین همه رشته ها افرادی هستند که افراد غیراخلاقی دارند و ما هم از آنها رضایت نداریم و با آنها برخورد می کنیم.

احترام همه را نگه داشتیم ولی با کسی در این مسائل کاری تعارف نداریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: تعداد کمی از پزشکان بودند که سرشناس بوده و دانه درشت بودند و همیشه احساس بزرگی و ریاست داشتند ولی با اکثریت این افراد برخورد شده و از سمت مدیریت و کمیته های تصمیم گیری برداشته شده اند و به تعزیرات نیز معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به پزشکان دانه درشت ها

واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به پزشکان دانه درشت ها