مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-14اقتصادي

افتتاح چند طرح صنایع کوچک با سرمایه گذاری 2 هزار میلیاردی در لرستان


معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک تعداد 3 پروژه زیربنایی، 4طرح صنعتی و 9 واحد راکد بازفعال سازی شده به ارزش سرمایه گذاری 2 هزار و 232 میلیارد ریال و با اشتغال 276نفر در لرستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیین افتتاح 20 طرح بازفعالسازی و احیای واحد راکد در 11 استان با حضور مقام عالی وزارت صمت به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک برگزار شد.

بهمن نقی بیرانوند؛ معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت شرکت شهرک های صنعتی لرستان در این مراسم ضمن تبریک روز ملی حمایت از صنایع کوچک گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک تعداد 3 پروژه زیربنایی، 4طرح صنعتی و 9 واحد راکد بازفعال سازی شده به ارزش سرمایه گذاری دو هزار و 232 میلیارد ریال و با اشتغال 276نفر در این مراسم به بهره برداری رسید.

وی افزود: امروز همچنین عملیات اجرایی شبکه توزیع داخلی و خط انتقال آب رسانی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و واحد بازفعال سازی شده چیپس ازنا به بهره برداری رسید.

سیدعباس موسوی راد مدیرعامل واحد بازفعال سازی شده چیپس ازنا نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه گفت:این مجموعه در جهت حمایت از بخش کشاورزی ویژه سیب زمینی کاران استان لرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح صنایع کوچک با سرمایه گذاری 2 هزار میلیاردی در لرستان

افتتاح چند طرح صنایع کوچک با سرمایه گذاری 2 هزار میلیاردی در لرستان