مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-17ورزشي

نگرش مدیریت شهری قزوین در حوزه سرمایه گذاری تغییر کند


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تا زمانی که نگرش و نگاه به حوزه سرمایه گذاری در شهرداری قزوین اصلاح نشود هیچ اتفاقی در جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری در شهر نخواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قاسم اللهیاری در جلسه علنی شورا و در جریان بررسی لایحه تهیه و تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری مدیریت شهری، اظهار کرد: یکی از چالش هایی که در حوزه سرمایه گذاری در شهر قزوین داریم عدم نگرش صحیح به این حوزه است لذا اگر نگرش سرمایه گذاری وجود داشته باشد بدون اطلس هم موفق خواهیم بود.

    وی افزود: به عنوان نمونه زمانی که سرمایه گذار برای احداث هتل پنج ستاره در منطقه نمونه گردشگری مراجعه می کند و با ترفندهای مختلف از جمله دریافت سهم شهرداری و یا موانع دیگر وی را از سرمایه گذاری فراری می دهیم نباید انتظار داشته باشیم اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد چرا که بیشتر دنبال سهم خواهی و منفعت بردن از پروژه ها هستیم تا اینکه به دنبال منفعت برای شهر باشیم.

  رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم تغییر نگرش مدیران در حوزه سرمایه گذاری در شهر و استان قزوین تاکید کرد و گفت: سنگ اندازی جلوی پای سرمایه گذاران باعث می شود تا آنان سرمایه های خود را به سایر شهرها بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرش مدیریت شهری قزوین در حوزه سرمایه گذاری تغییر کند

نگرش مدیریت شهری قزوین در حوزه سرمایه گذاری تغییر کند