مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-30اقتصادي

تامین آب شرب پایدار روستای چنارعلیا در اسدآباد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تامین آب شرب پایدار روستای چنارعلیای اسدآباد خبر داد و گفت: -  فرهاد بختیاری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای انجام پروژه های جهاد آبرسانی روستایی و محرومیت زدایی به منظور ارتقای کیفیت و همچنین تامین پایدار آب شرب روستای چنار علیا از توابع شهرستان اسدآباد، حفر یک حلقه چاه مکانیکی به عمق 150 متر در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: انجام این پروژه به مبلغ 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و به پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است که با انجام این پروژه بیش از 500 خانوار در این روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: این حفر چاه جزو طرح مجتمع آبرسانی روستایی چنارعلیا و یکی از پروژه های جهاد آبرسانی روستایی بسیج سازندگی در اسدآباد در مرحله اول است.

  وی تصریح کرد: پروژه مجتمع آبرسانی روستایی چنارعلیا شامل حفر یک حلقه چاه، ساخت مخزن 300 مترمکعبی و اجرای خط انتقال به طول سه کیلومتر در مجموع با 5 میلیارد و 700 میلیون تومان است که فعلا حفر چاه آن آغاز شده است.

بختیاری فر عنوان کرد: بر اساس طرح جهاد آبرسانی روستایی در بهمن 1400، قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان متولی آبرسانی روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب پایدار روستای چنارعلیا در اسدآباد

تامین آب شرب پایدار روستای چنارعلیا در اسدآباد