مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-15اقتصادي

120 میلیون ریال جریمه برای 2 متخلف بهداشتی در نیشابور


2 جریمه 60 میلیون ریالی برای 2 متخلف بهداشتی در نیشابور صادر شد.

- علی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: 2 متخلف بهداشتی به دلیل عرضه گوشت چرخ شده با سنگدان مرغ و عسل تقلبی هر کدام به پرداخت 60 میلیون ریال محکوم شدند.

رییس شبکه دامپزشکی نیشابور افزود: طی بازدیدها، نمونه گیری ها و آزمایشات انجام شده مشخص شد متصدی یک واحد قصابی در گوشت های از قبل چرخ شده مقدار زیادی سنگدان مرغ و چربی دامی به عنوان مواد اولیه استفاده می کند.

وی با بیان اینکه فرد دیگری هم عسل های تقلبی که محصول تولیدی زنبور نبوده را عرضه می کرد، تصریح کرد: پس از جمع آوری محصولات تقلبی دو فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی و هر کدام به پرداخت 60 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند .

سلیمانی تاکید کرد: در نمونه گیری از 35 واحد رستوران و کبابی سطح شهر نیشابور مشخص شد در بیش از 75 درصد مایه کبابی ها گوشت و سنگدان مرغ وجود دارد که طبق نظر اتحادیه رستوران داران این عمل تخلف و تقلب محسوب شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

مدیر شبکه دامپزشکی نیشابور با اشاره به اینکه نظارت و نمونه گیری به طور مستمر در سطح شهر ادامه دارد، ابراز کرد: شهروندان باید از خرید گوشت از قبل چرخ شده خودداری کنند و متصدیان هم موظفند در حضور مشتری گوشت را چرخ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 میلیون ریال جریمه برای 2 متخلف بهداشتی در نیشابور

120 میلیون ریال جریمه برای 2 متخلف بهداشتی در نیشابور