مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-12حوادث

جاده هایی که به مقصد نمی رسد/ بی توجهی به مطالبه مردم


شهرکرد_ جاده های چهارمحال و بختیاری در سال جاری شاهد تصادفات زیاد منجر به فوت بوده که لازم است برای آن چاره ای اندیشیده و نقاط حادثه خیز آن تعمیر شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: روزی نیست که اخبار ناگوار حوادث جاده ای در رسانه های چهارمحال و بختیاری منتشر نشود، تصاویر دلخراشی که از صحنه های تصادفات جاده ای منتشر می شود، دل هر ببینده ای را به درد می آورد و به نظر می رسد این جاده ها نفرین شده اند.

قطعاً در بروز حوادث جاده ای عوامل متعددی دخیل است که می توان به بی احتیاطی رانندگان در عمل به قوانین رانندگی، جاده های ناایمن و خودروهای بی کیفیت اشاره کرد، برخی جاده های کشور به علت آمار بالای تصادفات جاده ای به نام جاده مرگ نام گرفته اند که تعدادشان کم نیست.

طبق آمار منتشر شده در کانال اطلاع رسانی اورژانس چهارمحال و بختیاری از ابتدای مردادماه سال جاری حدود 10 نفر در حوادث جاده ای استان جان خود را در صحنه تصادف از دست داده اند و حدود 55 نفر نیز در این حوادث دچار مصدومیت شده اند، البته باید به این نکته توجه داشت که تعدادی از مصدومان حوادث جاده ای در بیمارستان جان خود را از دست می دهند.

همه بر این امر واقف هستیم که اگر خودروها استاندارد و همچنین محورهای مواصلاتی ایمن شوند، آمار فوتی ها و مصدومان در حوادث جاده ای کاهش پیدا می کند و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده هایی که به مقصد نمی رسد/ بی توجهی به مطالبه مردم

جاده هایی که به مقصد نمی رسد/ بی توجهی به مطالبه مردم