مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-06سياسي

رشد 45 درصدی پرونده های موضوع ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری


تعداد ورودی پرونده های امسال در خصوص موضوع ماده 477 نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد افزایش داشته است و این افزایش مربوط به 16 استان است.

- معاون قضایی قوه قضاییه گفت: تعداد ورودی پرونده های امسال در خصوص موضوع ماده 477 نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد افزایش داشته است و این افزایش مربوط به 16 استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه در جلسه دو ساعته هم اندیشی مشترک از طریق ویدیو کنفرانس با رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور و دادستان های مراکز استان و جمعی از سایر مسئولان قضایی استان ها و رؤسای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ها ضمن تقدیر و تشکر از تلاش تمام همکاران قضایی در سراسر کشور و تسلیت ایام شهادت حضرت سید الشهداء (ع) بیان کرد: در سال های 1400 و 1401 توفیق حاصل شد که چند جلسه کاربردی با موضوع ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، عفو، ورشکستگی و سایر امور مرتبط با این معاونت داشته باشیم و امروز خدا را شاکر هستیم که توفیق حاصل شد تا اولین جلسه مشترک را در سال 1402 با همکاران قضایی و مدیران استان برگزار کنیم.

وی افزود: امیدوارم در این جلسه تخصصی و کاربردی مشکلات قضایی استان ها مرتبط با مأموریت های این معاونت بررسی و با تبیین آسیب ها و نواقص، نتیجه این جلسه، کاستن از مشکلات، ایجاد رویه واحد و اتّخاذ تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 45 درصدی پرونده های موضوع ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری

رشد 45 درصدی پرونده های موضوع ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری