مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-22سياسي

10هزار تشکل اجتماعی دارای مجوز در کشور فعالیت می کنند


معاون مشارکت های اجتماعی سازمان اجتماعی وزارت کشور از فعالیت 10 هزار تشکل اجتماعی در کشور خبر داد و گفت: یک هزار مورد از این تعداد، در سطح ملی و مابقی در سطح استانی فعالیت دارند.

- محسن ولییی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه وزارت کشور سه نوع مجوز را ایجاد می کند که تشکل های سیاسی، صنفی یا تخصصی و همچنین تشکل های اجتماعی در زمره این مجموعه ها هستند، تاکید کرد: سازمان های اجتماعی و مردم نهاد که در زمینه های مختلف فعالیت دارند در ذیل گروه سوم طبقه بندی می شوند.

وی ضمن بیان اینکه انتخابات تشکل های اجتماعی کشور آبان ماه سال 1402 برگزار می شود، ابراز کرد: این انتخابات در راستای رویکردهای اجتماعی سازمان های اجتماعی از سوی وزارت کشور برگزار می شود و نقش آفرینی این تشکل ها را در واقع تسهیل می کند.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه انتخابات تشکل های اجتماعی هر دو سال یک بار در سطح استانی و ملی برگزار و نمایندگان تشکل ها در شورای ملی حمایت و توسعه سمن ها، در آن انتخاب می شوند.

ولییی با بیان اینکه بخش نامه برگزاری انتخابات شورای تشکل های اجتماعی شهریورماه به استان های کشور ابلاغ خواهد شد تا مسئولان اقدامات لازم برای برگزاری این رویداد را در آبان ماه صورت دهند، گفت: موثران، فعالان اجتماعی، کنشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10هزار تشکل اجتماعی دارای مجوز در کشور فعالیت می کنند

10هزار تشکل اجتماعی دارای مجوز در کشور فعالیت می کنند