مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-13اجتماعي

خانواده شهدا مکتب زینبی را عینیت بخشیده اند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به همراه جمعی از همکاران ستادی با حضور در منزل شهیدان میرسعداله میرتیموری، سیدکاظم هاشمی بی ریا و رضوان حامد سلطانی با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو کرد‎.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به همراه جمعی از همکاران ستادی با حضور در منزل شهیدان میرسعداله میرتیموری، سیدکاظم هاشمی بی ریا و رضوان حامد سلطانی با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو کرد‎.

‎ ملیحه ملک زاده فرد 21 مرداد در این دیدار تکریم خانواده شهدا را وظیفه همه مسئولان کشور دانست و گفت: آرامش و امنیت خود در کشور را مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگرانی هستیم که توسط والدین باایمان و غیرتمند تربیت و پرورش یافته اند.

وی با بیان اینکه شهدا از اولین کسانی هستند که وارد بهشت می شوند، خاطرنشان کرد: شهادت عزت و افتخاری است که نصیب بندگان مخلص پروردگار متعال می شود و امیدواریم با دعای خیر پدران و مادران شهدای والامقام، موردتوجه و شفاعت آن عزیزان واقع شویم.

مدیرکل کانون استان، یادآور شد: در برهه ای که کشور مورد هجوم رژیم بعث عراق با حمایت استکبار جهانی قرار گرفت، شهدا وظیفه خود را در دفاع از نوامیس و مرزهای کشور انجام داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا مکتب زینبی را عینیت بخشیده اند

خانواده شهدا مکتب زینبی را عینیت بخشیده اند