مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-22اجتماعي

پیچ آشوری سالها چشم انتظار ارائه خدمات شهری


ارائه خدمات زیرساختی، شهری و آسفالت از جمله مهم ترین مطالبه اهالی پیچ آشوری است که متولیان امر به آن بی توجه بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در شهر ایلام که مرکزیت استان بوده مناطقی در آن قرار گرفته که انگار جزیی از این شهر نیستند و خدماتی در آن ارائه نشده است.

یکی از این مناطق، محله پیچ آشوری است که این منطقه اولین نقطه ورود به شهر ایلام بوده اما متولیان امر به آن بی توجه بوده اند.

روز گذشته مردم این محله به این وضعیت نابسامان اعتراض کردند و اعلام داشتند که کوتاهی های شهرداری به هیچ وجه قابل قبول نیست.

جاده آسفالت نیست یکی از مردم این محله در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: مسئولان، خدمات رسانی به این منطقه را فراموش کرده اند و با مشکلات متعددی از جمله خاکی بودن بیشتر کوچه ها، خیابان ها و همچنین نبود جدول کشی مناسب مواجه هستیم.

وعده های سرخرمن یکی دیگر از اهالی این منطقه گفت: در اواخر سال گذشته از طرف استاندار و سرپرست شهرداری به مردم محله پیچ آشوری قول های مساعدی داده شده اما تاکنون هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.

توضیحات عضو  شورای شهر حمید مجیدی عضو و رییس کمیسیون برنامه و بودجه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام در این رابطه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به الحاق محله پیچ آشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچ آشوری سالها چشم انتظار ارائه خدمات شهری

پیچ آشوری سالها چشم انتظار ارائه خدمات شهری