مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-08اقتصادي

عملیات اجرایی فاز توسعه کارخانه بارز کردستان شروع شد


مدیرعامل کارخانه لاستیک بارز کردستان از شروع عملیات اجرایی فاز توسعه ای این کارخانه در شهرک صنعتی دهگلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان، کاوه مفاخری ظهر امرور در نشست با خبرنگاران که همزمان با روز خبرنگار برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: تعامل با اصحاب رسانه همواره به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار متولیان این شرکت بوده است.

وی تصریح کرد: تعامل رسانه با شرکت بارز بعنوان یکی از شرکت های صنعتی بزرگ در استان می تواند درک درستی نسبت به این واحد در اذهان مردم ایجاد کرده و توانایی و ظرفیت های این واحد صنعتی را بیش از پیش معرفی کند.

مدیرعامل شرکت لاستیک بارز کردستان افزود: این شرکت به عنوان زیرمجموعه گروه بارز در شهرک صنعتی دهگلان احداث شده و دامنه کاری تولید انواع تایرهای رادیال با بلت سیمی و ظرفیت اسمی آن تولید 36 هزار تن با اشتغالزایی 959 نفر است.

مفاخری خاطرنشان کرد: بعد از تصویب طرح در مهرماه 89 در اردیبهشت ماه سال 92 نصب ماشین آلات و در سال 96 پروانه بهره برداری برای این واحد صادر و بعد از 3 سال به ظرفیت کامل اسمی رسید.

وی به نقاط قوت این شرکت در سطح استان گریزی زد و گفت: نیروی انسانی جوان با دانش و با انگیزه سیستم توزین اتوماتیک مواد شیمیایی، میکسر اینترمش برای تولید آمیزه سیلیکایی که تنها سیستم در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی فاز توسعه کارخانه بارز کردستان شروع شد

عملیات اجرایی فاز توسعه کارخانه بارز کردستان شروع شد