مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-15اقتصادي

تصویب 99 درصد طرح های پیشنهادی علوم پزشکی در سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری با حضور رییس جمهور 99 درصد طرح های پیشنهادی با اعتبار 865 میلیارد تومان مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سعید جاودان سیرت در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال اظهار کرد: یکی از گام های اساسی ما در سال جاری کاهش هزینه های سلامت و ارتقای خدمات بوده که تاثیر بسیار در مهار بیماری ها داشته است.

وی افزود:  اگر بیماری ها افزایش پیدا کند با افزایش هزینه ها روبرو می شویم و همچنین بهبود تغذیه نقش بسزایی در کاهش بیماری ها دارد مردم می توانند از طریق مراکز بهداشت و پایگاه های سلامت و بیمارستان ها پیگیری کنند.

وی با اشاره آموزش مردم در راستای ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری های واگیر دار و غیر واگیر دار گفت: فشار خون و دیابت و بیماری های کلیوی و مزمن که با عدم رعایت تعذیه و تحرک موجب مشکلات عدیده می شوند می توان پیشگیری کرد.

جاودان سیرت با اشاره به فعال کردن پروژه های راکد و نیمه فعال گفت: اگر این پروژه ها به سمت فعال  شدن بروند نتایج ارزنده ای را با خود دارد و برخی پروژه ها هم اکنون در حال فعالیت به صورت مطلوب هستند.

وی بیان کرد: هم اکنون 8319 پرسنل داریم و تعداد 226 نفر عضو هیئت علمی هستند و همچنین 2524 دانشجو و 9 بیمارستان وابسته به به دانشگاه علوم پزشکی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 99 درصد طرح های پیشنهادی علوم پزشکی در سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد

تصویب 99 درصد طرح های پیشنهادی علوم پزشکی در سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد