مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-30اقتصادي

مخبر: سال آینده تنها در صورت کمبود مجوز واردات برنج صادر می شود


در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور مسائل و مشکلات مرتبط با تولید برنج و کشاورزان در استان های شمالی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ظرف یک ماه آینده تمامی برنج های تولیدی سال گذشته از کشاورزان خریداری شود.

- در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور مسائل و مشکلات مرتبط با تولید برنج و کشاورزان در استان های شمالی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ظرف یک ماه آینده تمامی برنج های تولیدی سال گذشته از کشاورزان خریداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر نگاه ویژه دولت مبنی بر حمایت از کشاورزان و مصرف کنندگان گفت: وزیر جهاد کشاورزی و استانداران شمالی کشور باید در تولید و قیمت گذاری برنج به نحوی عمل کنند که رضایت کشاورزان و خریداران را با هم به همراه داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور همچنین وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف 48 ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.

مخبر ادامه داد: لازم است پیش بینی لازم برای تولید برنج و کشت سال آینده نیز به صورت دقیق و بر مبنای نیاز کشور انجام شود چرا که مجوز واردات فقط در صورت کمبود برنج صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: سال آینده تنها در صورت کمبود مجوز واردات برنج صادر می شود

مخبر: سال آینده تنها در صورت کمبود مجوز واردات برنج صادر می شود