مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-23اقتصادي

خرید تضمینی 106 هزار تن کلزا از کشاورزان انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید سعید راد با اعلام این که به طور میانگین 97 درصد از مطالبات کلزاکاران کل کشور پرداخت شده است، - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی 106 هزار تن دانه روغنی کلزا در 4 ماه نخست امسال از کشاورزان کلزاکار 28 استان کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید سعید راد با اعلام این که به طور میانگین 97 درصد از مطالبات کلزاکاران کل کشور پرداخت شده است، گفت: در این میان، مطالبات کشاورزان کلزاکار 16 استان به صورت 100 درصد به حساب این عزیزان واریز شده است.

وی با اشاره به خرید بیش از 106 هزار تن دانه روغنی کلزا در کشور و با اعلام اینکه 48 درصد کلزا کشور از دو استان خوزستان و گلستان خریداری شده است، اظهار کرد: بعد از این دو استان، به ترتیب استان های مازندران، ایلام، اردبیل، قزوین، فارس، کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه، در رده های سوم تا دهم قرار دارند.

راد با بیان این که به ترتیب استان های گلستان و مازندران بالاترین میزان افزایش تولید را نسبت به سال گذشته تجربه کرده اند، تصریح کرد: پس از این دو استان، به ترتیب استان های کردستان، کرمانشاه، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی بیشترین رشد تولید را ثبت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی 106 هزار تن کلزا از کشاورزان انجام شد

خرید تضمینی 106 هزار تن کلزا از کشاورزان انجام شد