مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-16اجتماعي

ارتقای فضای آموزشی آذربایجان غربی در اولویت است


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارتقای کمی و کیفی آموزش و بخصوص فضای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی از اولویت مسئولان استانی آموزش و پرورش است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارتقای کمی و کیفی آموزش و بخصوص فضای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی از اولویت مسئولان استانی آموزش و پرورش است.

علی مطهری، 25 مرداد در حاشیه سی و هفتمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش که در ارومیه برگزار شد، افزود: پرورش معلمانی در تراز انقلاب و تاثیرگذار برای تربیت دانش آموزان نمونه و آگاه از رسالت های این نهاد است.

وی تصریح کرد: سی و هفتمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش از 25 تا 27 مرداد همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و شعار اجلاس نیز معلمان تمدن ساز، مدرسه اثربخش و ایران قوی است.

مطهری اظهار کرد: هدف از این اجلاس هم افزایی برای آینده آموزش و پرورش و استفاده از ایده های صاحب نظران تعیلم و تربیت در پرورش نیروهای توانمند و انقلابی است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یادآور شد: تدوین نقشه راه سند تحول بنیادین، ارتقای جایگاه معلم، تقویت مدارس دولتی، ساماندهی نیروی انسانی و مدیریت کمبودهای این حوزه، صیانت از کودک در برابر هجمه جنگ شناختی و ترکیبی، برنامه فراگیر فرهنگی و پرورشی در مدرسه، تقویت نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای فضای آموزشی آذربایجان غربی در اولویت است

ارتقای فضای آموزشی آذربایجان غربی در اولویت است