مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-07حوادث

محموله بزرگ لوازم یدکی قاچاق در اصفهان کشف شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی یک انبار حاوی 110 میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودروی قاچاق در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی، خبرداد.

- سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات هوشمندانه پلیسی و اشراف اطلاعاتی از نگهداری محموله بزرگ لوازم یدکی خودروی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان اداره صمت به این انبار اعزام و در بازرسی انجام شده از محل موفق به کشف مقادیر قابل توجهی انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای سواری که به صورت قاچاق تهیه شده بود، شدند این قطعات فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود.

علینقیان پور با بیان اینکه ارزش لوازم مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 110 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه تاکنون یک متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تبعات جبران ناپذیر قاچاق در اقتصاد داخلی و معیشت افراد جامعه به خصوص قشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله بزرگ لوازم یدکی قاچاق در اصفهان کشف شد

محموله بزرگ لوازم یدکی قاچاق در اصفهان کشف شد