مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-25اجتماعي

فعالیت 900 هیأت دانش آموزی استان اصفهان در ایام سوگواری ماه محرم


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیأت های دانش آموزی سابقه بسیار طولانی در این استان دارند؛ برای امسال حدود 900 هیأت دانش آموزی و رابطان آنها اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به هیئت های دانش آموزی، اظهار داشت: در تعریف وزارتی، هیأت های دانش آموزی فعالیت های مذهبی مدرسه را پوشش می دهند و ما در استان اصفهان طی بومی سازی آنها را هیأت های دانش آموزی مهدی یاوران قرار دادیم چراکه طرح کانون های مهدویت مدارس را هم داشتیم و این دو را باهم ادغام کردیم تا طرح ها متعدد نباشند و هدف اصلی هیئت های دانش آموزی را بر مبنای مهدی یاوری قراردادیم.

وی اضافه کرد: در طرح سفیران سلامت آموزش طرح هیأت های دانش آموزی مهدی یاوران را قرار دادیم و در حال آموزش به مربیان سراسر استان هستیم.

نم نبات تصریح کرد: هیأت های دانش آموزی سابقه بسیار طولانی در استان اصفهان دارند؛ برای امسال حدود 900 هیأت دانش آموزی و رابطان آنها اعلام آمادگی کردند؛ رابطان آنها اعم از مدیر، معاون پرورشی، معلم مدرسه و یا مربیان طرح امین هستند که در تابستان امسال دو دوره آموزشی دراین خصوص داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 900 هیأت دانش آموزی استان اصفهان در ایام سوگواری ماه محرم

فعالیت 900 هیأت دانش آموزی استان اصفهان در ایام سوگواری ماه محرم