مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-07اجتماعي

صدور 82 هزار کارت هوشمند ملی برای زنجانی ها در یک سال گذشته


با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده خط تولید انبوه صدور کارت های هوشمند ملی راه اندازی و صدور و چاپ کارت هوشمند ملی نسبت به اخذ درخواست در زنجان دو برابر شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده خط تولید انبوه صدور کارت های هوشمند ملی راه اندازی و صدور و چاپ کارت هوشمند ملی نسبت به اخذ درخواست در زنجان دو برابر شد.

مهدی ژاله چیان شامگاه دیروز (15 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صدور و چاپ کارت های هوشمند ملی نسبت به اخذ درخواست ها در استان زنجان 2 برابر شده است و در پی این اقدام در بازه یک سال گذشته از ابتدای مرداد 1401 لغایت 31 تیر 1402، 82 هزار کارت هوشمند ملی صادر و به استان زنجان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: این اقدامات در حالی انجام می شود که در همین بازه تعداد درخواست همشهریان زنجانی 43000 کارت بوده است که این نشانگر پیشی گرفتن چاپ کارت نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی در استان است.

این مسئول به مزایای صدرو کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: کارت ملی هوشمند گامی نو در حرکت به سوی دولت الکترونیک است و استفاده از این کارت فرصت مناسبی برای ورود افراد به فضای دیجیتال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 82 هزار کارت هوشمند ملی برای زنجانی ها در یک سال گذشته

صدور 82 هزار کارت هوشمند ملی برای زنجانی ها در یک سال گذشته