مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:062023-08-13سياسي

دعوت دانشجویان همدانی از نخبگان استان برای حضور در مجلس شورای اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در بیانیه ای از نخبگان این استان دعوت کرد تا برای حضور در مجلس شورای اسلامی، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در بیانیه ای از نخبگان این استان دعوت کرد تا برای حضور در مجلس شورای اسلامی، به عنوان کاندیدا ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در بیانیه ای از نخبگان این استان دعوت کرد تا برای حضور در مجلس شورای اسلامی، به عنوان کاندیدا ثبت نام کنند.

در این بیانیه آمده است: باید برای مجلس شورای اسلامی، افراد باایمان ، شجاع ، کارآمد ، وظیفه شناس ، پرانگیزه ، وفادار به اسلام، مردم، انقلاب و کشور ، سرسخت در مقابل دشمنان و دل نبسته به دنیا و مطامع مالی برگزیده شوند.

مقام معظم رهبری مد ظله العالی اکنون که به فضل الهی و عنایت صاحب الامر حضرت حجت (عج) بیش از 44 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در سال جاری در آستانه انتخاباتی دیگر هستیم بایستی مروری داشته باشیم بر وضعیت نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی.

آیا همه نمایندگان فعلی ویژگی های یک نماینده طراز را که در تعاریف امامین انقلاب معرفی می شود دارا هستند؟آیا در این نمایندگان شجاعت، کارامدی، وظیفه شناسی، وف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دانشجویان همدانی از نخبگان استان برای حضور در مجلس شورای اسلامی

دعوت دانشجویان همدانی از نخبگان استان برای حضور در مجلس شورای اسلامی