مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:202023-07-23اقتصادي

همه دشت های استان تهران ممنوعه اعلام شده اند/ مسدودیت بیش از هزار حلقه چاه غیرمجاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «حسن زحمت کش» درباره آخرین وضعیت طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در سال گذشته، افزود: این طرح یکی از طرح های موفق وزارت نیرو است که در بخش های مختلفی شامل انسداد چاه های غیرمجاز، - حسن زحمت کش در باره وضعیت دشت های استان تهران و اینکه کدام بحرانی و کدام یک در شرایط بهتری است، گفت: همه دشت های استان تهران ممنوعه اعلام شده اند و دشت ورامین، دشت تهران- کرج و هومند- آبسرد نیز ممنوعه بحرانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن زحمت کش درباره آخرین وضعیت طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در سال گذشته، افزود: این طرح یکی از طرح های موفق وزارت نیرو است که در بخش های مختلفی شامل انسداد چاه های غیرمجاز، توقیف دستگاه های حفاری غیرمجاز، نصب کنتور های هوشمند، اصلاح و تعدیل پروانه چاه ها، ساماندهی شرکت های حفاری و همچنین کنترل و تقلیل منصوبات چاه های دارای اضافه برداشت فعالیت می کند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تعداد چاه های غیرمجاز استان تهران زیاد است، تاکنون درباره انسداد این چاه ها عملکرد مطلوبی داشته ایم.

مجری طرح تعادل بخشی آب های زیرزمینی تهران خاطرنشان کرد: در سال های اخیر به طور میانگین سالیانه یک هزار و 400 حلقه چاه در استان تهران مسدود شده است که این اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دشت های استان تهران ممنوعه اعلام شده اند/ مسدودیت بیش از هزار حلقه چاه غیرمجاز

همه دشت های استان تهران ممنوعه اعلام شده اند/ مسدودیت بیش از هزار حلقه چاه غیرمجاز