مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-20سياسي

5 هزار دختر محجبه در اجتماع بزرگ دهه هشتادی ها شرکت می کنند


مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور 5 هزار دختر دهه هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا قسمت اول این تعریف موافق هستند و آنها را اهل مطالبه گری می دانند اما این دهه را به گونه ای تعریف می کنند که انقلاب و جمهوری اسلامی را به اوج می رسانند.

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته که نشانه هایی از امیدواری و واقعیت دهه هشتادی هاست، گفت: اولین اتفاق راهپیمایی سال گذشته بود که بعد از اغتشاشات چنین راهپیمایی عظیمی رخ داد و حماسه ای خلق شد که دیگر میدان امام (ره) دیگر گنجایش جمعیت نداشت.

حجت الاسلام بابایی ادامه داد: رخداد بعدی اعتکافی بود که به دلیل کرونا برگزار نشد و یک مرتبه با استقبال 400 هزار دهه هشتادی برای مشارکت در اعتکاف روبرو شدیم و این وقایع نشان دهنده امیدواری و حضور مؤثر دهه هشتادی هاست.

وی با بیان اینکه این موارد وظایف ما را برای این دهه سنگین می کند و مخاطب اصلی سنین دانش آموزی است، گفت: باید کارهای تبیینی و تحریکی انجام شود که با آغاز مدارس و کرسی آزاد اندیشی این امر تحقق پیدا می کند و از بُعد دیگر باید کارهای تبلیغی هم نیاز است.

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: دشمن به دنبال این است که نشان دهد کشف حجاب کننده ها و بی حجاب زیاد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار دختر محجبه در اجتماع بزرگ دهه هشتادی ها شرکت می کنند

5 هزار دختر محجبه در اجتماع بزرگ دهه هشتادی ها شرکت می کنند