مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-13حوادث

دستگیری سارق بازار زرگری یزد در کمتر از یک هفته


بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد از شناسایی و دستگیری سارق طلاهای یک باب مغازه زرگری در بازار یزد در کمتر از یک هفته خبر داد.

- ایسنا/یزد بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد از شناسایی و دستگیری سارق طلاهای یک باب مغازه زرگری در بازار یزد در کمتر از یک هفته خبر داد.

عادل دشت آبادی در این رابطه گفت: یک شنبه هفته گذشته (15 مرداد)، حوالی بعد از ظهر در ساعت تعطیلی ظهرگاهی مغازه های بازار زرگری یزد، یک مغازه مورد دستبرد سارقین قرار گرفت و حدود چهار کیلو طلا به سرقت رفت.

وی افزود: با گزارش این سرقت به دادسرای یزد، مراتب جهت بررسی دقیق در دستور کار قرار گرفت و امر با مجوز قضایی به کارشناسان زبده پلیس آگاهی یزد سپرده شد.

این مقام قضایی با اشاره به دستگیری سارق در یکی از استان های همجوار، اظهار کرد: با صدور نیابت قضایی، سارق در استان همجوار دستگیر شد و در زمان دستگیری قریب به سه کیلو از طلاهای مسروقه نیز کشف شد.

وی به فروش بخشی از طلاها توسط سارق اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران آگاهی، مالخر هم شناسایی و حساب های مورد استفاده از وجوه مرتبط با طلاهای سرقتی نیز با هدف عودت وجوه، مسدود شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد تصریح کرد: استفاده از دزدگیر و دوربین در کاهش سرقت تأثیر مستقیم دارد و حتی در صورت انجام سرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق بازار زرگری یزد در کمتر از یک هفته

دستگیری سارق بازار زرگری یزد در کمتر از یک هفته