مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-20اجتماعي

انجام 2 پرواز از فرودگاه زنجان در ایام اربعین


مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری زنجان از برنامه ریزی برای انجام دو پرواز زیارتی از فرودگاه زنجان در ایام اربعین خبر داد و گفت: - محمد باقر سپهری، مدیرکل دفتر امور امنیای، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برنامه ریزی برای انجام پرواز اربعین از فرودگاه زنجان خبر داد و اظهار کرد: پرواز رفت برای این ایام دو پرواز در روزهای 12 و 13 شهریور انجام و پروازهای برگشت در روزهای 16 و 17 شهریور خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع و مهاجرین خارجی استانداری زنجان بر توجه زائران به مرز تمرچین برای عبور تاکید کرد و افزود: ثبت نام سامانه سماح هم باید مد نظر زائران قرار گیرد چرا که بروز هر گونه مشکل، از جمله تصادف عواقب زیادی را در بر خواهد داشت کما اینکه سال گذشته این مشکلات وجود داشت.

وی تاکید کرد: با ثبت نام در سامانه سماح همه امور زائران از جمله رفت و آمد و بیمه را فقط با پرداخت 35 هزار تومان می توان کنترل و برنامه ریزی کرد.

سپهری با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سماح تا چند روز و اغلب یک روز قبل از اربعین ادامه دارد، افزود: در این رابطه زائران متوجه باشند که گذر زیارتی هم فعال است که با پرداخت 50 هزار تومان می توانند به پیاده روی اربعین طی ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 2 پرواز از فرودگاه زنجان در ایام اربعین

انجام 2 پرواز از فرودگاه زنجان در ایام اربعین