مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-15سياسي

نقش رسانه ها در فروپاشی رژیم صهیونیستی محسوس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: سیاست های دشمن در چند محور شکست خورده و آمریکا رو به افول است.

- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمریکا و صهیونیسم در حال فروپاشی است، گفت: امروز آمریکا کجا قرار دارد و رژیم صهیونیستی نیز در حال فروپاشی است و نقش رسانه ها در این محور محسوس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: سیاست های دشمن در چند محور شکست خورده و آمریکا رو به افول است.

وی ابراز داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که یک ابر قدرت مثل آمریکا نفت ما را گرفته است، اما هیچ شرکتی در آن کشور جرأت پیاده کردن آن را ندارد خرم دل با بیان اینکه در سوریه همه کشورها پشت داعش قرار گرفتند، عنوان کرد: تنها ایران از سوریه حمایت کرد و در یمن نیز به همین منوال بود و پیروزی رقم خورد.

وی ایران را یک کشور قائل و قابل اتکا برای مردم دنیا دانست و ابراز داشت: هر سیاستی که آمریکا در منطقه پیاده کرده، شکست خورده است و هر کشوری که به ایران تکیه کرد، موفق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه ها در فروپاشی رژیم صهیونیستی محسوس است

نقش رسانه ها در فروپاشی رژیم صهیونیستی محسوس است