مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-01سياسي

دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است


معاون اول رییس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: ایجاد تفرقه و به چالش کشیدن دستاوردهای سیاسی و اجتماعی کشور از اهداف دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مصدق پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان گیلان در سالن همایش های امام خمینی (ره) دادگستری کل استان، اظهار کرد: بصیرت افزایی یکی از مهمترین مؤلفه های حفظ دین است و مانع انحراف انسان در زندگی می شود.

وی با اشاره به ضعف و فقدان بصیرت در عصر پیامبر (ص) افزود: پیامبر جانشینی امیرالمومنین (ع) را به خاص و عام ابلاغ کرد اما به دلیل نداشتن بصیرت، این پیام رسول خدا نادیده گرفته شد.

معاون اول رییس قوه قضاییه با بیان اینکه پیروی از ولایت و رهبری تنها شاخصه بصیرت در عصر حاضر است، گفت: حماسه عاشورا و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) برای مانایی و پایداری دین و شریعت پیامبر (ص) خلق شد.

مصدق با اشاره به تلاش های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: اجتماعات و حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم در خیابان ها، دشمن را مأیوس کرد.

وی با اشاره به قرارگیری دستگاه قضایی در کنار مردم افزود: آنچه امروزه لازم است تبیین جهاد و اقدامات خادمان مردم در دستگاه قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است

دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است