مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-26اقتصادي

تامین اعتبار لازم برای زیرساخت های گردشگری شهرستان های خلخال و کوثر


معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری، اعتباری را برای تکمیل زیرساخت های گردشگری در شهرستان های خلخال و کوثر تخصیص دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، جواد واحدی در بازدید از پروژه های گردشگری و اماکن تاریخی شهرستان های کوثر و خلخال اظهار کرد: شهرستان های خلخال و کوثر ظرفیت ویژه ای در حوزه گردشگری دارند و ما برای حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در این سفر اعتباری را برای تکمیل زیرساخت های این حوزه تخصیص دادیم.

وی افزود: حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 و سایر منابع موجود نیز به صورت مستمر انجام می شود و پروژه هایی که پیشرفت کلی بالای 30 درصد دارند می توانند این امتیاز استفاده کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی بیان کرد: پروژه های خوبی در حوزه گردشگری استان اردبیل به ویژه در شهرستان های خلخال و کوثر فعال هستند که به منظور بهره برداری از این پروژه ها حمایت های لازم از طرف وزارت میراث فرهنگی و اداره کل استان انجام می شود.

واحدی همچنین در بازدید از مقبره سید احمد معراجی در روستای سفیدآب خلخال، گفت: از محل زیرساخت های گردشگری مذهبی مبلغ 5 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار لازم برای زیرساخت های گردشگری شهرستان های خلخال و کوثر

تامین اعتبار لازم برای زیرساخت های گردشگری شهرستان های خلخال و کوثر