مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-31سياسي

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: 10 پایه حوزه علمیه در استان فعال است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در حوزه علمیه استان اتفاقات خوبی رقم خورد و اکنون 10 پایه حوزه علمیه در استان کامل و فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز در  آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، اظهار کرد: ارزش انسان به علم و دانشی است که کسب می شود و امروز، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر حول تلاش ها و تبلیغ های علما می چرخد.

وی ادامه داد: کربلا و عاشورا، موضوع آل الله با تبلیغ و تبیین فراگیر شد، دفاعی که علما در طول تاریخ از دین خدا و آموزه های آسمانی داشتند انکارناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به این موضوع که کتاب الغدیر نوشته علامه امینی چهل سال زمان برده است، گفت: این عالم دینی برای اینکه مسئله غدیر را واضح و روشن برای جامعه بیان کند، زمان گذاشت و نزدیک به 10 هزار کتاب مطالعه و 100 هزار جلد کتاب به مکررات مراجعه داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران علمای بزرگ زحمات زیادی کشیدند و حضرت امام(ره) با حمایت علما انقلاب را به پیروزی رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: 10 پایه حوزه علمیه در استان فعال است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: 10 پایه حوزه علمیه در استان فعال است