مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-23اجتماعي

برنامه ملی توانمندسازی معلمان ابتدایی شمال غرب کشور در سرعین برگزار می شود


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان از برگزاری برنامه ملی توانمندسازی معلمان ابتدایی شمال غرب کشور با شرکت استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، - ایسنا/اردبیل معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان از برگزاری برنامه ملی توانمندسازی معلمان ابتدایی شمال غرب کشور با شرکت استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و 19 منطقه ناحیه استان اردبیل در قالب طرح شهید همت خبر داد.

وحید خدابنده در گفت وگو با ایسنا در این رابطه گفت: 39 معلم دوره ابتدایی از استان آذربایجانشرقی، 24 نفر از آذربایجان غربی، 14 نفر از زنجان و 19 نفر از مناطق و ناحیه های استان اردبیل در این دوره توانمندسازی شرکت کرده اند.

خدابنده اظهار کرد: هدف اصلی برنامه تربیت مدرسین میانی است تا معلمان حاضر در دوره توانمندی در مراجعه به استانهای خود برای معلمان مدارس عادی نحوه آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه را آموزش دهند.

معاون ابتدایی استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکان آموزش برای همه دانش آموزان با نیازهای ویژه از جمله دانش آموزان دارای اختلالات جسمی، حرکتی، دیرآموز، کم بینا، نابینا و غیره در مدارس استثنایی وجود ندارد، بنابراین جهت آموزش آنها در مدارس عادی معلمان دوره ابتدایی همان مدارس آموزش های لازم را از طریق شرکت کنندگان در دوره ها خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ملی توانمندسازی معلمان ابتدایی شمال غرب کشور در سرعین برگزار می شود

برنامه ملی توانمندسازی معلمان ابتدایی شمال غرب کشور در سرعین برگزار می شود