مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-19ورزشي

چین به سختی از سد اندونزی گذشت


تیم ملی والیبال چین در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا که در سالن شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد به سختی تیم اندونزی را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین مسابقه بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه در سالن شهیدان آهن دوست برگزار شد و تیم ملی چین 3 بر 2 اندونزی را شکست داد.

در این مسابقه که با حضور بیش از 500 تماشاگر از جمله زنان و در حضور میهمانان ویژه چون سفیر چین و سفیر اندونزی در ایران، ابراهیمی معاون استاندار آذربایجان غربی و بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، تیم چین با ترکیب دونگچن وانگ، لیانگ چن، جوانهوآ ژانگ، روآنتونگ میائو، بیان وانگ، زینپنگ دنگ و ییمینگ یانگ به عنوان لیبرو و با سرمربیگری هو چوندری و تیم اندونزی با ترکیب هندرا کورنیاوان، دونی هاریونو، هرناندا زولفی، فرهان هلیم، دیو زولفیکری، عقیل آنگا آنگارا و فهرضا راخا آبهینایا به عنوان لیبرو و با سرمربیگری جیانگ جی وارد میدان شدند.

در این دیدار اولین امتیاز مسابقه توسط تیم اندونزی کسب شد ولی در ادامه تیم چین 4 امتیاز پیاپی به دست آورد.

رقابت جذاب دو تیم در امتیاز 4-4 بعد از کسب امتیاز پنجم چین اولین ویدئو چک دیدار ازسوی اندونزی درخواست شد که به امتیاز شش چین منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین به سختی از سد اندونزی گذشت

چین به سختی از سد اندونزی گذشت