مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-22فرهنگي

اداره کل هنرهای نمایشی عضو سازمان جهانی مایم شد


هم زمان با برگزاری دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در شهر زنجان، اداره کل هنرهای نمایشی برای نخستین بار به عضویت سازمان جهانی مایم(WMO) درمی آید.

- هم زمان با برگزاری دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در شهر زنجان، اداره کل هنرهای نمایشی برای نخستین بار به عضویت سازمان جهانی مایم(WMO) درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، هم زمان با برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم و صدمین سال تولد هنرمند افسانه ای مایم، مارسل مارسو و صدوبیست وپنجمین سال تولد هنرمند مایم، اِتین دِکرو (استاد پانتومیم ژان لویی بارو)، با پیگیری های دفتر امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی با دریافت دو کرسی برای نخستین بار عضو سازمان جهانی مایم می شود.

سازمان جهانی مایم فعالیت خود را از سال 2011 هم زمان با زادروز هنرمند فرانسوی مارسل مارسو (22 مارس) آغاز کرده است و از سال 2017 همکاری خود را با موسسه بین المللی تئاترITI با تشکیل یک گروه تئاتر فیزیکال آغاز کرده است.

مارسل مارسو در سال 1352، سفری به ایران داشته و تعدادی از زیباترین قطعات نمایشی خود را به نقش بیپ در تالار وحدت اجرا کرده است.

این سازمان کنفرانس های جهانی مایم را به صورت تخصصی و همچنین کنفرانس های ترکیبی (شامل هنرهای مایم و سایر هنرهای نمایشی) برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل هنرهای نمایشی عضو سازمان جهانی مایم شد

اداره کل هنرهای نمایشی عضو سازمان جهانی مایم شد