مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-08سياسي

جهاددانشگاهی نمونه بارز اعتماد صحیح به جوانان


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی جهاد دانشگاهی را الگوی موفق در تولید علوم دانش بنیان دانست و افزود: تلاش های علمی جهاد باید الگوی سایر نهادها قرار بگیرد.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی جهاد دانشگاهی را الگوی موفق در تولید علوم دانش بنیان دانست و افزود: تلاش های علمی جهاد باید الگوی سایر نهادها قرار بگیرد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی روحیه خودباوری را بین جوانان احیا کرده است، اظهار کرد: این نهاد انقلابی از همان روزهای نخست تأسیس تا به امروز منشأ آثار و برکات بسیاری برای کشور بوده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک شرکت دانش بنیان است، افزود: یکی از اهداف این سازمان، توسعه سریع و مسئله محور علم و فناوری داخلی و تقویت خود کفایی در تولید محصولات و خدمات دانش بنیان با پیوست فرهنگ اسلامی ایرانی است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی جهاد دانشگاهی را نمونه بارز و موفق اعتماد به جوانان دانست و اضافه کرد: این نهاد انقلابی با سپردن مسئولیت به جوانان فرهنگ کار و تلاش را در جامعه گسترش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نمونه بارز اعتماد صحیح به جوانان

جهاددانشگاهی نمونه بارز اعتماد صحیح به جوانان