مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-06سياسي

جهادگران جهاد دانشگاهی آبادگر و توسعه نگر هستند


رییس جهاد دانشگاهی گلستان نیروهای جهاد دانشگاهی را آبادگر و توسعه گر دانست و گفت: زمان آن رسیده است که با جدیت لازم و کافی کارها را پیش ببریم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.

- ابراهیم شهبازی صبح امروز یک شنبه 15 مرداد ماه 1402 در آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، گمنام و مدافع حرم گرگان در امامزاده عبدالله(ع) اظهار کرد: در سوره های آل عمران و بقره قرآن کریم به صراحت عنوان شده که شهدا زنده اند و امروز بر جهاد و خدمت علمی و فرهنگی ما نظاره می کنند.

وی با بیان اینکه مقابله با دشمنان، ایثارگری و از پیش رو برداشتن کارهای سخت از شاخص هایی است که یک جهادگر است، ادامه داد: ما به شهدا و خون پاک آن ها همواره مدیون بوده و هستیم.

رییس جهاد دانشگاهی گلستان با تأکید بر اینکه متأسفانه تاکنون نتوانسته ایم آن گونه که باید، عمل کنیم و در مقابل این همه ایثارگری سرمان را بالا ببریم و شرمنده نباشیم، افزود: هر چند که شرمندگی اراده و پشتکار را به دنبال دارد، زمان آن رسیده است که با جدیت لازم و کافی کارها را پیش ببریم.

وی با اشاره به عزم، اراده و جدیت نیروهای جهاد دانشگاهی در همه عرصه های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: اعتماد در استان گلستان به نیروهای دانش بنیان و نیروهایی که خود را از لحاظ درآمدی مستقل می دانند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران جهاد دانشگاهی آبادگر و توسعه نگر هستند

جهادگران جهاد دانشگاهی آبادگر و توسعه نگر هستند