مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-09سياسي

اقدامات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان در استان بوشهر حمایت می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اقدامات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان در استان بوشهر حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست با معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوشهر اظهار داشت: ما در استان بوشهر این آمادگی را داریم تا در زمینه همکاری در حوزه کودک و نوجوان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام های جدی و بزرگی از منظر حمایت در جهت ساخت انیمیشن و سایر برنامه ها مورد نیاز در حوزه کودک و نوجوان داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: با رویکرد و توجه ویژه استاندار بوشهر و اقداماتی که در حوزه فرهنگ در دولت سیزدهم در استان و سطح کشور در دست اجرا است، می توان کارهای ماندگار و بزرگی را در حوزه کودک و نوجوان انجام داد.

وی گفت: در ایام تابستان کانون پرورش فکری استان بوشهر، همه امکانات و ظرفیت های معنوی و مادی خود را برای فراهم سازی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بسیج کرده که این عملکرد قابل تقدیر است.

پورات یادآور شد: در حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و در راستای حمایت از کودکانی که در معرض اعتیاد هستند یا خانواده هایشان درگیرند در قالب آسیب های اجتماعی برنامه ریزی فرهنگی و هنری انجام دادیم که در مراکز کانون تحت حمایت و آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان در استان بوشهر حمایت می شود

اقدامات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان در استان بوشهر حمایت می شود