مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:262023-07-24پزشكي

درد آرنج نشانه این بیماری هاست


درد آرنج یکی از اختلالات آرنج است که می تواند در موقعیت های مختلف برای افراد رخ دهد و وقوع این درد می تواند خود نشانه ای برای اتفاق و عارضه دیگری باشد.

- به دلیل اینکه آرنج یکی از مهم ترین مفصل های بدن محسوب می شود و عملکردهای بسیاری در زندگی روزمره ما وابسته به وجود آرنج است و از همین بابت درد در ناحیه آرنج می تواند کاملاً امری جدی باشد و نیازمند به ویزیت پزشک داشته باشد.

برنا نوشت؛ آرنج به دلیل اینکه محل پیوند سه استخوان مختلف و البته مهم و کارآمد می باشد اهمیت زیادی نیز دارد و این استخوان عبارت اند از: استخوان زند زیرین استخوان زند زبرین ساعد استخوان بازو وجود این استخوان ها برای حرکت کردن ساعد ضروری است و از همین بابت می توان به اهمیت بالاتر مفصل آرنج پی برد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی درد آرنج، علائم و علل آن بپردازیم و ذکر کنیم درد در این مفصل نشانه چیست؟ آشنایی با درد آرنج درد آرنج می تواند به صورت های مختلفی نمایان شود و بعضی از این علائم عبارت اند از: سوزش تاندون درد شدید آرنج التهاب تاندون آرنج درد آرنج می تواند به صورت موقتی یا مزمن باشد و ساعت های زیادی افراد مبتلا را برنجاند اما هنگامی که حرکات بازو بیشتر باشد این درد خود را بیشتر نمایان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد آرنج نشانه این بیماری هاست

درد آرنج نشانه این بیماری هاست