مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-01اجتماعي

هشدار پلیس فتا به زائران اربعین درباره اپلیکیشن های جعلی


رییس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: تبلیغ و انتشار اپلیکیشن های جعلی یکی از مهم ترین شیوه های مجرمان سایبری برای سوءاستفاده از قربانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حامد محمدی سپاسی گفت: با توجه به در پیش بودن سفر زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین و انجام بسیاری از امور از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه لذا استفاده از اپلیکیشن پلیس من می تواند مؤثر و مفید باشد.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی برای دانلود و نصب اپلیکیشن پلیس من که امور مربوط به گرفتن خلافی خودرو، استعلام ممنوع الخروجی، ارائه درخواست تمدید گذرنامه و یا حتی مشاهده نمرات منفی گواهینامه، راهور و پلیس آگاهی را انجام می دهند حتماً از سایت epolice.

ir اقدام کنند.

وی هشدار داد: در پی دانلود و نصب این اپلیکیشن و هر اپلیکیشن کاربردی دیگر از سایت ها و منابع نامعتبر احتمال آلوده شدن گوشی ها به بدافزارهای مخرب و جاسوسی وجود دارد.

رییس اداره پیشگیری از جرایم سایبری مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا با بیان اینکه سیستم عامل گوشی خود را بایستی به روزرسانی کنید، تأکید کرد: حتماً یک آنتی ویروس مناسب نیز بر روی گوشی خود نصب کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا به زائران اربعین درباره اپلیکیشن های جعلی

هشدار پلیس فتا به زائران اربعین درباره اپلیکیشن های جعلی