مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:202023-07-29سياسي

حضور گروه های جهادی بنیاد مهرالرضا در مناطق محروم کردستان


استاندار کردستان از حضور گروه های جهادی بنیاد مهرالرضا برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در کردستان و به صورت ویژه در مالوجه قروه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز در جلسه بررسی طرح های عمرانی و جهادی با مشارکت سپاه در سنندج اظهار کرد: بنیاد جهادی مهرالرضا(ع) فعالیت های جهادی دارند و در حوزه های مختلف تخصصی و عمومی خدماتی به مردم به ویژه مناطق محروم در سطح کشور ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: قرار است این گروه های جهادی به طور ویژه در قروه کردستان فعالیت های محرومیت زدایی داشته باشند که از این حضور استقبال می کنیم.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید از این ظرفیت برای رفع محرومیت و خدمت به مردم در مناطق محروم بهره بگیریم و همکاری لازم از سوی دستگاه های مختلف با این گروه های جهادی صورت بگیرد.

زارعی کوشا با بیان اینکه قرارگاه مهرالرضا یک بنیاد است که با یک ساختار علمی و توانمند در سطح کشور خدمات شایانی را ارائه کرده است، گفت: در استانی مانند کردستان که رنگ و بوی محرومیت در برخی نقاط آن پررنگ تر است این بنیاد می تواند نقش بسزایی در رفع مشکلات داشته باشد.

وی افزود: بنیاد مهرالرضا در قالب گروه های پزشکی و خاصتا چشم پزشکی به استان ورود کرده و قرار است در مدت سه ماه در این استان در بخش های پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گروه های جهادی بنیاد مهرالرضا در مناطق محروم کردستان

حضور گروه های جهادی بنیاد مهرالرضا در مناطق محروم کردستان