مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-08بين الملل

حمایت نهادهای صنفی فناوری آمریکایی از تیک تاک


نهادهای صنفی ایالات متحده در اعتراض به ممنوعیت وضع شده توسط ایالت مونتانا برای تیک تاک، از این برنامه محبوب در این کشور حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، دو گروه فناوری از تیک تاک در شکایت خود برای جلوگیری از اجرای ممنوعیت ایالت مونتانا جهت استفاده از برنامه اشتراک گذاری ویدیوی کوتاه قبل از اجرایی شدن آن در اول ژانویه(11دی) حمایت کردند.

نت چویس ، انجمن تجاری ملی که شامل پلتفرم های بزرگ فناوری است و چمبر آوپروگرس ، ائتلاف صنعت فناوری، گفتند: تلاش مونتانا برای قطع ارتباط این ایالت از شبکه جهانی کاربران تیک تاک، ساختار را نادیده می گیرد و طراحی و هدف اینترنت و تضعیف می کند.

تیک تاک، که متعلق به غول فناوری چینی بایت دنس است، در ماه می(اردیبهشت-خرداد) شکایتی را برای جلوگیری از ممنوعیت ایالتی خود در ایالات متحده تنظیم کرد.

این شکایت با این استدلال که این قانون متمم اول حقوق بیان آزاد شرکت و کاربران را نقض می کند در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در مونتانا تنظیم شده است.

جلسه استماع درخواست تیک تاک برای صدور حکم اولیه برای 12 اکتبر(20مهر) تعیین شده است.

تیک تاک که بیش از 150 میلیون آمریکایی از آن استفاده می کنند، با فشارهای فزاینده ای از مقامات آمریکا رو به رو شده است و قانونگذاران برای ممنوعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نهادهای صنفی فناوری آمریکایی از تیک تاک

حمایت نهادهای صنفی فناوری آمریکایی از تیک تاک