مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-09اقتصادي

نیازمند برگزاری اَبَررویدادهای محیط زیستی هستیم


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دستگاه ها مکلف به اجرای سند ارتقای فرهنگ حفاظت محیط زیست هستند، گفت: نیازمند برگزاری اَبَررویدادهای محیط زیستی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سلاجقه در دومین جلسه کارگروه ملی برنامه ارتقای فرهنگ حفاظت محیط زیست، مهم ترین لازمه حفظ محیط زیست را ارتقای فرهنگ محیط زیستی جامعه عنوان کرد و افزود: استفاده از روش های نرم افزاری برای ارتقای فرهنگ و سواد محیط زیستی، هزینه های حفاظت از محیط زیست را به نحو چشمگیری کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه ارتقای فرهنگ محیط زیستی باید از خود دستگاه ها آغاز شود، افزایش بهره وری در مصرف انرژی، آب و مدیریت صحیح پسماند را از جمله الزامات دستگاه های دولتی برشمرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: هر دستگاه باید برای خود یک مرام نامه محیط زیستی داشته باشد که در آن علاوه بر وظایف و تکالیف عمومی، حوزه تخصصی آن دستگاه هم دیده شود.

سلاجقه با بیان اینکه باید برای هر هفته از سال یک پویش محیط زیستی راه اندازی کنیم، گفت: وقتی در یک هفته، انبوهی از اطلاعات و مطالب علمی نسبت به یک موضوع محیط زیستی به آحاد جامعه منتقل شود، نسبت به آن موضوع حساس می شوند و این امر موجب ارتقای فرهنگ محیط زیستی جامعه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند برگزاری اَبَررویدادهای محیط زیستی هستیم

نیازمند برگزاری اَبَررویدادهای محیط زیستی هستیم