مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-13اجتماعي

از گرمی هوای همدان کاسته می شود


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از کاهش دو تا سه درجه ای دمای هوای استان تا اواخر هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از کاهش دو تا سه درجه ای دمای هوای استان تا اواخر هفته جاری خبر داد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح وضعیت جوی استان اظهار کرد: تا پنج روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی است و تا سه روز آینده افزایش سرعت باد را در اواسط روز و در ساعات بعدازظهر به ویژه در مناطق شمالی استان پیش رو خواهیم داشت.

وی از نظر تغییرات دمایی مطرح کرد: از فردا رفته رفته در سطح استان کاهش دما را خواهیم داشت و به نظر می رسد تا اواخر هفته بین دو تا سه درجه سلسیوس دما در طول روز و صبح کاهش یابد و به نوعی از گرمی هوا کاسته می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان درباره کیفیت هوای استان نیز بیان کرد: شاخص کیفیت هوا شرایط قابل قبولی را نشان خواهد داد و همین شرایط را برای روزهای آینده هم کم و بیش پیش رو خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی 24 ساعت گذشته 14 و 35 درجه سلسیوس بوده است، خاطرنشان کرد: در این مدت بهار با 11 درجه سلسیوس خنک ترین و اسدآباد با 37 درجه سلسیوس گرم ترین ایستگاه استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گرمی هوای همدان کاسته می شود

از گرمی هوای همدان کاسته می شود