مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-16سياسي

ضرورت هم افزایی و همراهی فرزندان شهید در تولید محصولات فرهنگی


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش به ضرورت تعامل با خانواده های شهدا تاکید کرد و خواستار هم افزایی آنها در تولید محصولات فرهنگی شد.

- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش به ضرورت تعامل با خانواده های شهدا تاکید کرد و خواستار هم افزایی آنها در تولید محصولات فرهنگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدصادق هاشمی ضمن قدردانی از متولیان راه اندازی مجمع یادگاران شهدای ارتش، پیگیری درخواست های فرزندان شهدا را به عنوان اولویت خویش برشمرد.

وی ضمن اعلام حمایت از فعالیت خیریه، مرکز نیکوکاری و نیز کنگره شهدا خواستار مشخص شدن خدمت ها و درخواست های مورد نیاز فرزندان شهدا از معاونت فرهنگی شد.

هاشمی به فراهم شدن تمهیدات مسافرتی برای 45000 نفر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بی شک، اختصاص درصدی برای خانواده های شهدای ارتش کار یک ضرورت است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه برخی از موضوعات مانع ساخت و تولید محصولات فرهنگی در حوزه شهدا می شوند افزود: فیلمنامه های ضعیف، فعالیت موازی توسط برخی موسسات مرتبط با خانواده های شهدا و عدم رضایت صددرصدی برخی از آنان از محصولات فرهنگی به عنوان مهمترین موارد در ساخت و تولید محصولات فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم افزایی و همراهی فرزندان شهید در تولید محصولات فرهنگی

ضرورت هم افزایی و همراهی فرزندان شهید در تولید محصولات فرهنگی