مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-22اقتصادي

کشف 880 کیلو موادغذایی فاسد از یک انبار در تویسرکان


روز یکشنبه، 29 مردادماه جاری تیم بازرسی بهداشت محیط مرکز بهداشت تویسرکان به اتفاق بازرسان اداره تعزیرات و اداره صمت در قالب گشت مشترک 880 کیلوگرم موادغذایی فاسد را از یک انبار کشف و ضبط کردند.

- مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت تویسرکان در این باره گفت: مطابق برنامه تدوین شده و به دنبال بازدید مستمر کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت تویسرکان و همکاری دستگاه های همکار بیش از 880 کیلوگرم موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته از یک انبار در شهرستان تویسرکان کشف شد.

احمد قلخانباز اظهار کرد: مأموران مرکز بهداشت تویسرکان حین گشت مشترک کنترل و نظارت بر فرآورده های موادغذایی از مغازه های سطح شهر تویسرکان با یک انبار مواجه شدند که موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته در آن وجود داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تویسرکان، وی تصریح کرد: این بزرگترین محموله موادغذایی پروتیینی فاسد شدنی کشف شده در تویسرکان است.

قلخانباز بیان کرد: در بازدید از این انبار، موادغذایی فاسد که نزدیک یک سال از تاریخ انقضای آنها گذشته بود، از انبار خارج و برای طی کردن مراحل قضایی و معدوم کردن محموله به انبار مرکز بهداشت شهرستان منتقل و فرد متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 880 کیلو موادغذایی فاسد از یک انبار در تویسرکان

کشف 880 کیلو موادغذایی فاسد از یک انبار در تویسرکان