مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-18اقتصادي

اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: 101 تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آیین های عزاداری اربعین حسینی(ع) و توزیع نذورات با قیمت های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیات های مذهبی و تکایا قرار می گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه این کالاها شامل 46 تن برنج، 5 تن شکر و 50 تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب های اربعین حسینی(ع) در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است و با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت های اعلامی درب انبار است، گفت: برنج هندی 1121 با قیمت هر کیلوگرم 33 هزار تومان برای موکب های اربعین در سطح استان زنجان در نظر گرفته است.

زمانی گفت: شکر سفید نیز با قیمت درب انبار 25 هزار و 500 تومان با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار موکب های اربعین استان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین

اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین