مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-09اقتصادي

تمهیدات آبفا برای پایداری تامین آب مشترکان در شیراز


مدیرعامل شرکت آبفای شیراز، از احداث یک مخزن 10 هزار مترمکعبی در شمالغرب این کلانشهر و بهره برداری از یک حلقه چاه جدید در محدوده روستاهای جنوب شرق شهرستان با هدف کمک به پایداری هرچه بیشتر آب مشترکان، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آبفای شیراز، از احداث یک مخزن 10 هزار مترمکعبی در شمالغرب این کلانشهر و بهره برداری از یک حلقه چاه جدید در محدوده روستاهای جنوب شرق شهرستان با هدف کمک به پایداری هرچه بیشتر آب مشترکان، خبر داد.

بهمن بهروزی چهارشنبه 18 مرداد به خبرنگاران گفت: مخزن گلدشت حافظ به ظرفیت 10 هزار مترمکعب باهدف ایجاد تعادل بین ورودی و خروجی آب و جبران نوسانات مصرف و تأمین فشار آب در محدوده ای از شمالغرب شیراز مراحل ساخت را طی می کند.

بهروزی افزود: این مخزن قرار است که جمعیتی بالغ بر چهل هزار نفر که در شهرک های گلدشت حافظ، شهید بهشتی و اراضی استانداری و برنامه وبودجه و برف فروشان ساکن هستند را پوشش دهد.

او با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه 22 درصد است، گفت: قرارداد ساخت این مخزن 24 ماهه بوده و 650 میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

بهروزی گفت: این مخزن روی تپه های جنوبی شهرک گلدشت حافظ، با ایجاد 1200 متر جاده دسترسی، در حال ساخت است و احداث آن 3600 متر مکعب بتن سازه ای، 350 تن آرماتور و 7500 مترمربع قالب بندی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات آبفا برای پایداری تامین آب مشترکان در شیراز

تمهیدات آبفا برای پایداری تامین آب مشترکان در شیراز