مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 23:152023-07-23اجتماعي

تردد بیش از یک میلیون و 836 هزار وسیله نقلیه در محورهای سمنان


سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تردد یک میلیون و 836 هزار و 699 وسیله نقلیه در محورهای ورودی این استان در تیرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی مقیمی، سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از تردد یک میلیون و836 هزار و 699 وسیله نقلیه در محورهای ورودی استان سمنان در تیرماه ماه سال جاری خبر داد و افزود: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این ماه 2 هزار و 247 تردد در ساعت بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به آمار احصاشده از سامانه های هوشمند، جمعه 23 تیرماه سال جاری پرترددترین روز در این بازه زمانی بوده است.

مقیمی، سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان سمنان طی این مدت را 20 درصد عنوان کرد و افزود: سامانه های هوشمند حمل و نقل ازجمله دوربین های نظارت تصویری، سامانه های ترددشمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه های ثبت تخلف در جاده های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضع ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از یک میلیون و 836 هزار وسیله نقلیه در محورهای سمنان

تردد بیش از یک میلیون و 836 هزار وسیله نقلیه در محورهای سمنان