مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-22دانش

مشارکت 70 دانشجو دانشگاه صنعتی اصفهان در اردوی جهادی در لرستان


35 نفر از دانشجویان دختر و 40 نفر از دانشجویان پسر از رشته های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان، داوطلبانه در قالب اردوی جهادی بسیج دانشجویی به یاری مردم روستایی در مناطق محروم الیگودرز اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، میثاق سلطانی مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی این دانشگاه، در ارتباط با برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: اردوی خواهران و برادران برای اولین بار به صورت هم زمان برگزار شد و خواهران در روستای بزنوید و برادران در روستای حرآباد علیا از توابع الیگودرز استان لرستان به فعالیت های فرهنگی و عمرانی پرداختند.

وی ادامه داد: در بازدید اولیه از روستای حرآباد علیا مشخص شد یکی از مشکلات اهالی این روستا، نبود آب لوله کشی است.

با پیگیری های صورت گرفته توسط تیم های جهادی، تقریباً دو ماه است که مردم این روستا آب لوله کشی مناسب دارند؛ در این اردو، گروه جهادی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان خوشبختانه موفق به ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای تعدادی از واحدهای مسکونی این روستا شد.

سلطانی با اشاره به تأثیر مثبت فعالیت های فرهنگی خواهران در روستای بزنوید گفت: خواهران شرکت کننده در این اردو در مدرسه شبانه روزی روستای بزنوید برای 60 نفر دختر و 50 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 70 دانشجو دانشگاه صنعتی اصفهان در اردوی جهادی در لرستان

مشارکت 70 دانشجو دانشگاه صنعتی اصفهان در اردوی جهادی در لرستان