مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-31سياسي

افزایش مشارکت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: افزایش مشارکت و فضای رقابت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق می شود.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: افزایش مشارکت و فضای رقابت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق می شود.

احمد ریواده 9 مردادماه در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان بر لزوم همکاری همه دستگاه ها با ستاد انتخابات تاکید و اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه معاون اول رییس جمهور، دستگاه های اجرایی استان در همه عرصه ها و راهبردهای چهارگانه انتخابات مکلف به همکاری هستند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات امسال تصریح کرد: فضاسازی محیطی مناسب، تولید محتواهای مختلف و همچنین تجهیز ستاد انتخابات استان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: نشست با فرمانداران و بخشداران در راستای پیشبرد هرچه بهتر امور در حوزه برگزاری انتخابات به صورت مستمر انجام شود.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه افزایش مشارکت و فضای رقابت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق خواهد شد، از اعضای ستاد انتخابات استان خواست: بستر اطلاع رسانی مناسب برای پیش ثبت نام و ثبت نام داوطلبان توسط کمیته اطلاع رسانی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق می شود

افزایش مشارکت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق می شود