مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-16سياسي

هشتمین جشنواره صنعت چاپ خراسان شمالی مهرماه برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری هشتمین جشنواره صنعت چاپ در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری هشتمین جشنواره صنعت چاپ در این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس سرشته در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه صنعت چاپ یکی از بزرگترین صنایع فرهنگی به شمار می رود، اظهار کرد: چاپ یک بعد فرهنگی دارد و ما می توانیم از طریق آن فرهنگ خودمان را صادر کنیم به همین دلیل صنعت چاپ، صنعت تکمیل کننده است.

وی گفت: در این آیین 20 نفر از پیشکسوتان، کارگران فنی نمونه، مدیران نمونه، کارآفرینان برتر و طراحان نمونه حوزه صنعت چاپ خراسان شمالی مورد تجلیل قرار می گیرند.

سرشته با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره کمک به ارتقاء و رشد این صنعت است، ادامه داد: صنعت چاپ نقش بی بدیلی در توسعه صادرات غیر نفتی دارد؛ چرا که چاپ درواقع چهره و نمود بسته بندی است و هر کالایی را که می خواهیم صادر کنیم برای بسته بندی نیازمند صنعت چاپ هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتمین جشنواره صنعت چاپ خراسان شمالی دهه اول مهرماه برگزار و از عوامل صنعت چاپ تجلیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره صنعت چاپ خراسان شمالی مهرماه برگزار می شود

هشتمین جشنواره صنعت چاپ خراسان شمالی مهرماه برگزار می شود