مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-07اقتصادي

شهرک توریستی در مشگین شهر راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: شهرک توریستی با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی در زمین شخصی در شهرستان مشگین شهر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان مشگین شهر با اشاره به اعلام آمادگی یک سرمایه گذار بخش خصوصی اظهار کرد: شهرک توریستی با سرمایه گذاری بیش از یک هزار میلیارد تومانی در زمین شخصی در شهرستان مشگین شهر تأسیس خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری برای جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی دارد، گفت: مراحل تکمیل مدارک و اخذ مجوز این شهرک نیز با محوریت اداره شهرستان انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل همچنین به فعال بودن چندین پروژه در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 4 پروژه با کاربری اقامتی و آبدرمانی همزمان با هفته دولت در شهرستان مشگین شهر به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی ادیب با بیان اینکه مشکلات و مسائل مربوط به مراحل اجرایی این پروژه ها بررسی شد، ادامه داد: این پروژه ها با سرمایه گذاری حدود 400 میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا شده اند که پیش بینی می شود اشتغال زایی بیش از 44 نفری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک توریستی در مشگین شهر راه اندازی می شود

شهرک توریستی در مشگین شهر راه اندازی می شود